Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Forumonderdeel per afdeling
Zoals sommige nu kunnen zien is er een per afdeling een eigen forum. Hier kan je toegang op krijgen als je inschrijving is afgerond en je bent ingeschreven bij een afdeling. Mocht je nu zijn ingeschreven en al bij een afdeling zitten, maar geen nieuw onderdeel zien, meldt het vooral, dan gaan we het regelen!
Reply
Ik kan nog niets zien. Maar volgens mij is mijn account hier ook nog niet geverifieerd, dat kan ik vanaf mijn telefoon niet zo snel zien.

Edit: zag net lidmaatschap van de groep aan te moeten vragen, haha. Net gedaan, nu afwachten.
Reply
Je bent nu toegevoegd aan de groep als het goed is.

Mochten andere ook nog worden toegevoegd, dan is het dus mogelijk om een verzoek te plaatsen, hier te reageren, of een persoonlijk berichtje te sturen.
Reply
(01-06-2018, 09:38 PM)Kirsten Wrote: Zoals sommige nu kunnen zien is er een per afdeling een eigen forum. Hier kan je toegang op krijgen als je inschrijving is afgerond en je bent ingeschreven bij een afdeling. Mocht je nu zijn ingeschreven en al bij een afdeling zitten, maar geen nieuw onderdeel zien, meldt het vooral, dan gaan we het regelen!

Hoi... ik heb even gekeken, maar ik zie geen afdelingen.
Volgens mij heb ik wel betaald en ik heb gekozen voor de afdeling De Witt 
Nu kom ik wel als eerste jaars en moet ik nog in een afdeling geplaatst worden volgens inwijding.
Heeft het misschien daarmee te maken dat ik het nog niet kan zien ?
Reply
Als eerstejaars moet je inderdaad nog worden ingedeeld. Zodra dat is gebeurd, en je dus echt bij een afdeling hoort, zul je van die afdeling het deel kunnen zien.
Reply
Dank je wel  Smile
Reply
Ik heb toegang tot de docentenkamer, klopt dat?
Reply
(02-08-2018, 10:27 AM)Yvon Wrote: Ik heb toegang tot de docentenkamer, klopt dat?
Dat hoort niet nee, als het goed is kan je de docentenkamer niet meer zien
Reply
Academie der Toverkunsten 1 is geweest en dat betekend dat er een hoop eerstejaars zijn ingedeeld bij een afdeling. Iedere afdeling heeft een eigen pagina op het forum, zodat jullie ongestoord IC berichten met elkaar kunnen delen. Als je bij een afdelingsforum wilt kun je een persoonlijk bericht sturen naar iemand van de organisatie.
Reply
Ik zie net dat ik wel recht heb tot het nieuwe wegen forumonderdeel maar dat het niet onder Mn naam staat..... klopt dat
Death is not the end.

[Image: 83Krflv.png]
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)

About Forum

© 2017 Project M. All Rights Reserved.!

Academie der Toverkunsten en Project M zijn op geen manier verbonden met J.K. Rowling, Scholastic Books of Bloomsbury Publishing of Warner Bros. Er is geen bedoeling om gebruik te maken van het recht op personages, namen of foto’s. Academie der Toverkunsten is een evenement dat gaat over tovenaars en heksen, het is geen Harry Potter evenement. We vinden de Harry Potter verhalen wel gaaf en als jij dat ook vind, kom dan vooral meedoen

Quick Links

User Links