Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Gala
Zoals beloofd zijn we druk bezig met het organiseren van een gala. Er zijn tal van mogelijkheden en hieraan hangen tal van prijskaartjes.
We zouden graag van jullie willen horen wat de verwachtingen zijn. Dit kan je doen door de poll in te vullen.
Hieronder staan de mogelijkheden met daarachter een indicatie van wat je ongeveer kan verwachten. Wat de prijs uiteindelijk zal worden en hoe alles is geregeld zal later bekend worden.

1. €10-19. Het gala is alleen in de middag of avond in een kleine zaal waarin niet echt gedanst kan worden. Zonder diner.
2. €20-29. Het gala is 's middags en 's avonds in een kleine zaal waarin niet echt gedanst kan worden. Inclusief simpel diner en drinken.
3. €30-39. Het gala is 's middags en 's avonds in een grotere zaal waarin gedanst kan worden. Inclusief simpel diner, snacks en drinken.
4. €40-49. Het gala is 's middags en 's avonds in meerdere zalen. Inclusief diner, snacks en drinken.
5. €50-59. Het gala is 's middags en 's avonds in meerdere zalen. Inclusief luxe diner, snacks en drinken.
6. €60+. Het gala is 's middags en 's avonds in een volledig gebouw. Inclusief luxe diner, snacks en drinken.
Reply
Wat mij betreft hoeft er bij een grotere zaal niet per se een diner
Death is not the end.

[Image: 83Krflv.png]
Reply
In dat geval zal het feest alleen 's avonds kunnen plaatsvinden. Als er meer mensen zijn die deze mening delen zal ik het toevoegen in de poll.
Reply
Ik zou zelf voor optie 3/4 gaan, puur omdat je wel een beetje wilt kunnen dansen maar evtw ook plot in apparte kamers...het liefst 4, maar rekening houdemde met andere budgetten van mensen is 3 ofzo ook prima
Jace Bluesky, Carabas, Elementalist 3e jaars.
Reply
mijn portemonnee vind dit niet zo leuk...
maar niet al temin voor larpen wil ik nog best wel wat investeren...
mijn grooste punt is dat ik wil kunnen dansen....
en veder vaakt het mij niet zoveel uit..
alleeen wil ik liever niet €60 betalen voor 1 avondje...
Reply
Optie 4 lijkt mij persoonlijk het beste
Wij zijn het zwart en oranje
Van deze vrolijke Lynx-campagne
Carabas!
Reply
Een (simpel) diner is wel leuk. Dan heb je iets te doen naast het kletsen en worden eventuele stiltes ook niet ongemakkelijk, plus je hebt meteen een gespreksonderwerp. Daarnaast maakt de aanwezigheid van eten het logistiek makkelijker omdat je wat langer aanwezig kan zijn zonder dat je vooraf of naderhand ergens nog eten moet regelen (vooral voor mensen die eventueel wat langer moeten reizen).
Ik zou het inderdaad niet te ingewikkeld en daarmee te duur maken, dan houd je de drempel wat lager voor mensen die niet zo'n hoog budget hebben (en ook eventueel moeten betalen voor reizen), dus optie 3 lijkt mij de perfecte middenweg van mogelijkheden.
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)

About Forum

© 2017 Project M. All Rights Reserved.!

Academie der Toverkunsten en Project M zijn op geen manier verbonden met J.K. Rowling, Scholastic Books of Bloomsbury Publishing of Warner Bros. Er is geen bedoeling om gebruik te maken van het recht op personages, namen of foto’s. Academie der Toverkunsten is een evenement dat gaat over tovenaars en heksen, het is geen Harry Potter evenement. We vinden de Harry Potter verhalen wel gaaf en als jij dat ook vind, kom dan vooral meedoen

Quick Links

User Links