Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
FAQ
(02-08-2018, 01:58 PM)loesvdmeer Wrote:
(02-03-2018, 06:19 PM)Kirsten Wrote: De bestaande (normale) religies zijn er ook in de spelwereld, maar er zullen vast ook geloven bestaan in deze wereld die voor normalen onbekend zijn.

Bedankt voor het zeggen, het is nu aangepast op in deze thread. Het doen van spreuken in een andere taal is toegestaan, zolang het duidelijk is wat je er mee bedoelt en je de call zegt.
Als je spreuk in een andere taal is, is er toch een grote kans dat andere mensen het niet snappen? Mag het dan nogsteeds? Bijv als ik een spreuk in het Rusisch heb ofzo...

De incantatie kan in een andere taal, de call die je erna maakt (bijvoorbeeld Strike) blijft engels. Zo is het mogelijk om de spreuken in elke taal te doen terwijl iedereen nog steeds weet hoe hij/zij er op moet reageren.
Reply
Even voor mijn planning: als er zaterdagavond een gala is, krijgen we dan huiswerkvrij?
Reply
(02-09-2018, 12:00 PM)Jolinde Wrote: Even voor mijn planning: als er zaterdagavond een gala is, krijgen we dan huiswerkvrij?

Is er überhaupt huiswerk?
Death is not the end.

[img=0x0]https://i.imgur.com/83Krflv.png[/img]
Reply
Wij hebben dit evenement nog geen gala, en of je huiswerk krijgt licht geheel aan je docent Smile
Reply
Hoeveel is een (magische) gulden eigenlijk ongeveer waard?
Is dat te vergelijken met de normale gulden ten opzichte van de euro (euro x 2.2), 1 gulden = 1 euro of is daar een andere verhouding voor?
Reply
ik denk evenveel als een magische gulden van magisch nederland.
Leven in de brouwerij brengen hé!
Reply
Grappig dat je terugkomt op dit onderwerp. Momenteel staat er een klein stukje over op de website, wat ik hieronder heb gekopieerd.
De koers tussen de euro en de gulden wilt nog wel eens veranderen. Dit is afhankelijk van de politiek. Door de Verminderde Magie Crisis is de koers gestegen naar 1:10 (euro:gulden). Omwisselen van gulden naar euro kan alleen worden gedaan bij daarvoor bestemde kantoren als je een reden hebt om dit te moeten wisselen. Als deze reden wordt afgekeurd is kun je niet wisselen of je moet dit voor een veel te hoge prijs doen op de zwarte markt.
Reply
Ok, bedankt voor je antwoord.
Nu was ik nog benieuwd, wat kan je krijgen voor je guldens?
Bijvoorbeeld hoe duur zijn bepaalde generieke magische voorwerpen zoals drankjes of toverstokken?
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)

About Forum

© 2017 Project M. All Rights Reserved.!

Academie der Toverkunsten en Project M zijn op geen manier verbonden met J.K. Rowling, Scholastic Books of Bloomsbury Publishing of Warner Bros. Er is geen bedoeling om gebruik te maken van het recht op personages, namen of foto’s. Academie der Toverkunsten is een evenement dat gaat over tovenaars en heksen, het is geen Harry Potter evenement. We vinden de Harry Potter verhalen wel gaaf en als jij dat ook vind, kom dan vooral meedoen

Quick Links

User Links