Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Expeditie 1
Op 2 september is het tijd voor een expeditie. Dit is hele dag door een bos rennen en met toverstokken zwaaien.
Dit is een openbare expeditie, wat inhoudt dat iedereen kan komen om mee te doen.

Expeditie 1 is op 2 september van 10:00-17:00 op de parkeerplaats in Nunspeet (8071 PA). Dit alles is inclusief lunch, snacks en drinken. Er is nog maar plaats voor 8 spelers.

Morgen (8 juli) om 21:00 zal de inschrijving openen op de website: https://projectmlarp.nl/meedoen/inschrijven/  De pagina is nu nog uit de lucht, maar zodra de inschrijving is geopend kun je de pagina weer op.

Let op dat je deelnemersplaats pas is gereserveerd als je het inschrijvingsgeld van €7,50.
Reply
DIBS! Als de pagina open is en ik snel genoeg ben....
Reply
Oof, moet snel zijn.
Wij zijn het zwart en oranje
Van deze vrolijke Lynx-campagne
Carabas!
Reply
#VoorInschrijvingGaNuBetalen
Death is not the end.

[Image: 83Krflv.png]
Reply
(07-08-2018, 07:37 AM)Lindesay (Valaria) Wrote: #VoorInschrijvingGaNuBetalen

Mag dat dan?
Carabas!
Reply
Ik bedenk me net dat ik voorlopig niet kan internetbankieren omdat ik geen telefoon heb Sad
En het is onbekend wanneer die terugkomt. Kan me dus wel inschrijven, maae geen idee wanneer ik kan afronden en betalen... *gaat zittn huilen in een hoekje*
Reply
(07-08-2018, 07:42 AM)ElizabethRoseboom Wrote: Ik bedenk me net dat ik voorlopig niet kan internetbankieren omdat ik geen telefoon heb Sad
En het is onbekend wanneer die terugkomt. Kan me dus wel inschrijven, maae geen idee wanneer ik kan afronden en betalen... *gaat zittn huilen in een hoekje*

Je kunt toch via de pc op je bankaccount komen?
Carabas!
Reply
Jep, maar een betaling bevestigen moet via de app :/
Reply
(07-08-2018, 07:39 AM)JayB Wrote:
(07-08-2018, 07:37 AM)Lindesay (Valaria) Wrote: #VoorInschrijvingGaNuBetalen

Mag dat dan?

Ik was aanwezig op de ALV en daar waren zowel voor de expeditie als voor ADT komend jaar voorinschrijvingen ? het loont om erheen te komen dus. En het was vet gezellig haha
Death is not the end.

[Image: 83Krflv.png]
Reply
Note voor volgend jaar: kom naar de ALV. Ik had geen tijd dit jaar. Sad
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)

About Forum

© 2017 Project M. All Rights Reserved.!

Academie der Toverkunsten en Project M zijn op geen manier verbonden met J.K. Rowling, Scholastic Books of Bloomsbury Publishing of Warner Bros. Er is geen bedoeling om gebruik te maken van het recht op personages, namen of foto’s. Academie der Toverkunsten is een evenement dat gaat over tovenaars en heksen, het is geen Harry Potter evenement. We vinden de Harry Potter verhalen wel gaaf en als jij dat ook vind, kom dan vooral meedoen

Quick Links

User Links